joi, 28 octombrie 2010

Singura.

   Pentru inceput, numai vreau sa vad pe nimeni, numai vreau sa aud pe nimeni, numai vreau sa simt pe nimeni, vreau sa fiu doar eu si cu mine:( vreau sa fiu singura, macar pt un minut sa dispara totul din jurul meu sa raman doar eu pe un camp pustiu.:( Jur, jur ca nu o sa mai tin niciodata la nimeni, niciodata in viata mea, mi-a ajuns pana in gat chestia asta, atatea sperante, aveam atata incredere si totul sa dus dracu in 6 secunde:(.
  Am lacrimi in ochii, ciudat, niciodata cand am scris pe blog nu am avut lacrimi, dar sunt dezamagita, sunt singura, sunt un copil, nu stiu sa iubesc, sa tin la cineva sau sa intorc spatele persoanelor care merita.
  Inteleg, mereu inteleg totul, niciodata nu o sa incetez din a intelege, dar sunt unele lucruri care... nu stiu, care nu le inteleg, pur si simplu nu am cum sa le inteleg, sint peste gandurile si sentimentele mele. Am atatea intrebari sa-ti spun: De ce ? De ce atatea sperante? De ce atea vorbe? De ce coaie? de ce?.
  M-am saturat. Oficial imi bag pula in ia de iubire, imi bag pula in ele de sintimente, imi bag pula in tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu