joi, 28 octombrie 2010

special... :">

  Imi place, imi place sa vorbesc cu el, imi place sa-l ascult ,imi place sa-l i-au in brate, imi place sa ma uit in ochii lui, imi place sa-l simt.
   E un tip dragut, un tip oarecum sensibil, un tip foarte narcisit [e un compliment], un tip suspect:)) dar in care poti prinde incredere in doar cateva ore.
  Ador cand se opresc toate masinile in timp ce  traverseaza strada [ bine e normal sa se opreasca doar e trecere:))] si el zice " faceti loc trece o vedete":)), cand imi povesteste de tovarasul lui cel mai bun SMILEY =))[abereazaaa:))] cand imi zice: 
EL: a aparut saw7 vreau sa ma duc sa-l vad.:X
EU: acum asteptai sa ma ofer eu?:))
EL: Nuuu:O dupa 30 de secunde : Ba da:">. =))
 
Stiu ca o sa citeasci asta, si stiu ca o sa zici " Nu-mi pasa!=))", dar vreau sa-ti spun ca ... imi placi, si ca tin la tine:">
Nu dau nume. Sper ca ti-ai dat seama ca e vorba despre tine=)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu