luni, 3 ianuarie 2011

Dan ...

   O zi de vara, o zi de sambata aparent normala, o zi iarasi cu o caldura infernata, si dupa parerea mea iarasi o sambata stand in casa cu o prietena sau doua, am vrut sa schimb ceva la ziua asta, si m-am gandit sa ies cu niste prieteni la un suc asa cum spuneau ei, chiar daca stiam ca se distreaza complet diferit fata de mine, eu am accept invitatia.
 Dimineata, 10:20, incep sa o ajut pe mama prin casa, incerc sa-i fac pe plac doar pentru a ma lasa seara cu prietenii la intalnire, in jur de ora 4 jumate 5, imi i-au inima in dinti si ii cer voie mamei, mama refuza spunand ca nu sunt la varsta la care sa imi dau intalniri seara/noaptea. Incerc sa-l intreb si pe tata, el a refuzat spunand acelaiasi vorba ca a mamei, eu m-am facut ca am inteles, dar aveam de cand sa plec de acasa si totusi sa ma intalnesc cu acei prieteni. Ziua a decurs perfect normal pana seara.
 Seara pe la ora 9 incep sa ma pregatesc sa plec si spunandui mamei si tatei ca ma duc la somn, ei m-au crezut. La 9 jumate, eram hotarata sa plec, simteam ca nu trebuie sa o fac dar totusi vroiam s-o fac, cand am vrut sa descui usa, mama ma auzit si a venit imediat la usa, eu i-am zis ca plec dar ea nu ma lasat si pana la urma mi-a dat o palma si ma imbrancit pe scari cea ce numai facuse niciodata pana atunci, mi-a zis ca daca in momentul acela eu plec, sa nu ma mai intorc niciodata acasa, eu am inceput sa cobor scarile, ea tranteste usa in urama mea plangand, eram foarte bucuroasa ca am reusit sa scap de acasa, dar nu m-am gandit nici-un moment la consecinte. Cand am iesit din scara blocului, am simtit un fior pe sira spinarii, si simteam ca am pierdut ceva, dar imediat mi-a trecut si incercam sa ma grabesc sa ajung la locul stabilit.
  La ora 10:03, ajung la intalnire erau 2 baietii si 3 fete, pareau oarecum de treaba, dar evident ma inselasem. Eu credeam ca mergem sa bem pur si simplu un suc dar ei au zis sa mergem la un alt baiat acasa, nu ma panicasem deloc, eram chiar linistita, pana am ajuns in acel apartament. Am intrat, m-am facut comoda pe canapeaua din bucatarie, am asteptat in jur de 5 minute singura, pana ma chemat una dintre tipele cu care ma intalnisem putin mai inainte, cand am intrat in sufragerie... insirate pe masa erau numai droguri, pe langa masa erau numai sticle de bautura, muzica la maxim, fete moarte de bete, tipete, baietii drogati, injuraturi, batjocura, si tot felut de chestii care numai vazusem pana atunci, dupa doua ore toti au inceput sa bea, sa se drogheze, se luau la bataie, spargeau pahare, era un adevarat haos, pana a oprit un baiat, un baiat minunat muzica , vazuse ca par speriata, ma luat la bucatarie, si mi-a zis ca ei asa se distreaza, ei asa se simt bine, printre droguri, bautura, tipete si batai. Era fermecator,in chema in cheama Dan, avea ochii verzi, era era brunet si inalt, mi-a dat ceva sa mananc sa beau putin suc, am petrecut doua orea din acea seara cu el in bucatarie vorbind, pana ce mi-a zis ca sunt o fata foarte simpatica, si ma sarutat, am simtit ca sunt indragostita, si mi-a placut sentimentul. Dupa doua ore ne-am dus inapoi in sufragerie, era ora 03:35, Dan a inceput si el sa se drogheze, mi-a zis sa incerc si eu, eu, fermecata de el, am incercat, am fumat, am tras pe nas, am baut, am facut sex, nu inchisesem un ochi toata noaptea. Dimineata pe la 6 jumate, bate la usa mama baiatului la care eram, noi ne imbracam si plecam, eram doar cu Dan, am fost in herastrau, ne-am plimbat toata ziua, a fost dragut ,romantic, sexy, superb, numai cunoscusem pe nimani ca el, pana atunci. Seara iar ne-am intalnit cu aproape toate persoanele de noaptea trecuta, dar acum ne-am intalnic la Dan acasa, ne-am reluat aceleasi activitati, droguri, bautura, sex, tipete, muzica, haos, incepea sa-mi placa lumea asta, incea sa-mi placa Dan, incepea sa-mi placa totul, dimineata toti pleaca mai putin eu si el, pe la 9 plecam in oras sa ne plimbam, sa mancam, o caldura infernala, am fost sa-mi iau cateva haine, sa afcem cateva cumparaturi, noaptea iar ne intanim cu aceleasi persoane, intr-un club, aceleasi activitati. Am continuat asa inca o saptamana, incepea sa-mi placa totul, ziua stateam numai cu Dan, noaptea imi faceam de cap, acelasi destinatii, si acelasi activitati, dar intr-o noapte i-am zis lui Dan ca vreau sa plec sa-mi continui viata ca si pana acum o saptamana, Dan mia zis ca daca voi pleca, el nu vrea sa mai auda de mine niciodata, mi-a lasat niste bani, in caz ca vreau sa ma duc acasa, dar eram intre ciocan si nicovala, as fi vrut sa ma duc acasa , sa simt caldura familiei, sami continui scoala dar as fi vrut sa raman si langa Dan, persoana care relizazel ca o iubesc.
  Dimineata pe la 6, m-am imbracat si l-am privit pentru ultima data pe Dan, stiam ca nu-l voi mai vedea niciodata, i-am lasat un biletel pe care i-am scris nr de telefon in caz ca nu-l avea si ca il iubesc.
  Plecasem, simteam ca sunt ditrusa dar era mult mai bine asa, eram departe de Dan de doar o ora si mi se parea ca a trecut un an, eram in masina, si ma gandeam ca am pierdut totul, familie, iubit, prieteni, bani, toto, ma gandeam ca la 17 ani sunt o ratata. Se face 8 jumate si ajung in fata blocului meu, imi era frica si rusine sa urc sus, dar m-am dus, mama ma primit cu mainile deschise si se bucurase ca m-am intors acasa.
  Pe la 10 dimineata ma pusesem da dorm, m-am trezit dupa-masa pe la 3 jumate si aveam un mesaj de la Dan, scria:" si eu te iubesc, si eu vreau sa scap de lumea asta de drogati, deasta vroiam sa fi langa mine".
  Am inceput scoala, am facut 18 ani, si in ziua aceaia m-am intanit cu uan din fetele cu care ma intalnise atunci in seara aia, imi spunea ca Dan a plecat la mama lui in germania, si ca ii este bine. L-am sunat la scurt timp de ziua lui, faceam 21 de ani, si mi-a zis ca este bine, munceste, are grija de mama lui si ca am va suna in va venii in tara.
  Au trecut 2 ani de cand il sunasem si iata ca ma sunat si el tot de ziua mea, mi-a urat la multi ani si mia zis ca in doua zile se intoarce in tara si vrea sa ne vedem sa fim ca inainte, am acceptat binenteles.
  Au trecut 3 ani de cand l-am intanit prima data, imi e dor de el.
  Eu... am ajuns la facultate, am terminat liceul cu brio, si pot spune ca traies bine, in momentul de fata vreau sa ma angajez.
 Maine seara ma intalnesc cu Dan... va fi cea mai fericita zi a mea de pana acum .:)






NU E NIMIC ADEVARAT. un moment mic de imaginatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu