duminică, 12 decembrie 2010

prostiiiiii:">

  12 decembrie, ora 20:49, ma gandesc ca mai e putin pana la cand se termina anul si intram cu pasii grabiti in 2011, dar pot sa-mi fac timp pentru a ma gandii la tot ce am facut in anul asta. Am ras in hohote, am plans nopti intregi fara ca tu sa sti, am calatorit, am invatat lucruri noi, am invatat ca totul se obtine numai daca dai ceva la schimb, am invatat ca dragostea doare, am invat ca fericirea nu dureaza mai mult de cateva secunde, am mintit, dar am mintit atat de bine incat si eu m-as fi crezut, am vazut lumea cu alti ochii decat in anii trecuti, am invatat ca exista dragoste la prima vedere, am invatat ca pot sa ma intragostesc de o privire si doar de un zambet nu de caracterul si fizicul acelui baiat, am cunosc persoane noi si poate cu unele dintre ele am si legat prietenii foarte stranse, am pierdut multi prieteni, am urat din tot suflet anumite persoane, m-am bucurat din niste simple prostii, m-am certat cu oameni importanti din viata mea in acel moment, m-am impacat cu oameni care credeam ca ii perdusem pe vecie, am sperat in niste oameni de nimic, am visat, am iubit, am sarutat din inima, m-am gandit la viitor, am facut unele prostii pe care le facem si atunci cand aveam 5 ani, dar nu mi-a parut rau, am alergat urland, invartindu-ma si batand din palme de fericire, am tradat, am mizat totul pentru nimic.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu