luni, 29 noiembrie 2010

un om special. for cezar.

    Am facut atatea greseli pe care si mie mi se parea extrem de greu sa ma iert, insa el ma iertat intr-o fractiune de secunda ,ma iertat pentru ca ma iubea. Mi-a redat increderea in mine si in dragoste, mi-a aratat cum sa ma comport indiferent de situatie, si cum sa am descurc singura si cum sa ajung sa cunosc cat mai bine oamenii. Ma inteles in fiecare situatie, in fiecare subiect, cand ii ceream ajutorul niciodata nu dadea inapoi, mereu mergea inainte sa-mi rezolve mie problemele. Poate nu i-am acordat toata atentie pe care ar fi meritato. Acum asta e, ce a fost a fost, acum eu sunt indragostita de altcineva el la fel, dar stiu ca drumurile noastre mereu se vor intersecta, si mereu va fi loc de cate un "buna".  Love you D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu