sâmbătă, 4 septembrie 2010

poate...

     Poate ca imi e dor de tine, poate ca imi e dor de noi, poate ca imi e dor de cat de fericita eram si ce fel de persoana eram in preajma ta. Acum pentru tine numai conteaza zici ca a trecut si nu mai are rost, pentru mine nu, nu a trecut din contra, acum urmeaza sa se inceapa totul, pentru mine chestia asta inseamna nopti gandindu-ma la tine si zile uitandu-ma la tine, sper sa apreciezi, si sa nu-mi intorci iar spatele cum ai facuto si pana acum. De ce faci asa?  da stiu, orgoliu, mandria, rusinea si multe altele, dar gandeste-te o clipa si da-ti seama ca eu poate chiar tin la tine, ca pe mine char ma inereseaza ce faci tu si ca nu-mi e asa indiferent daca faci o gresala sau nu.


Te gandesti la mine ?? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu