miercuri, 1 septembrie 2010

CACAT.

    Ma gandesc ca poate totusi cineva vrea sa ma cunoasca cu adevarat, poate ca nu incearca prea mult sau poate ca eu nu-i dau sansa asta sau poate ca nu stiu il impiedica ceva, nu stiu habar n-am.
     Sunt asa de credula ,influentabila si ma atasez asa de repede, incurc de fiecare data sentimentele ,si poate ca mi-e greu si imi pare rau, dar tac si nu comentez:))).
      Le cer foarte des prietenilor sa incerce sa ma cunoasta foarte bine, dar stau si ma gandesc ca nici eu nu ma cunosc, am cateodata niste reactii pe care nici eu nu mi le cunosc, tip, urlu, incep sa dau in pers recpectiva si nu realizez pe moment dar dupa sincer imi pare rau.:|
        
       Sa terminat prima zi de toamna, vreau iar ziua de ieri cand era inca vara, sa terminat vara si ma gandesc cate lucruri sau intamplat:(, nopti pierdute aiurea, iubire, lacrimi, regrete. M-am schimbat, iar, si o sa continui sa ma schimb zilnic pana la 180 de ani:)), nu o sa incetez niciodata din incercarea de a ma schimbat exact asa cum vreau, exact asa cum vizez.




        Ce oameni. :))) Ana stie la ce ma refer:)).
AIUREEEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu