sâmbătă, 4 septembrie 2010

Subiecte...:">

Sambata...
Nu stiu de ce ma gandesc ca astazi trebuia a fi fost o zi frumoasa...
A plouat... soarele nu sa aratat decat pentru o scurta vreme. Ziua a fost intunecata si trista.
Poate vremea a fost ca si mine, nu ca si mine fizic, ci ca si mine in suflet.
Am visat toata noaptea, si m-am trezit visand la acel vis, pur si simplu m-am trezit intr-o poveste care mi se parea fara sfarsit, era o poveste frumoasa ,dar spre sfarsit povestea sa intors cu susul in jos, pacat ,era frumos. 
Mi-e dor sa ma trezesc si ssa-mi petrec toata dimineata visand ,amiaza facand acelas lucru ca dimineata, iar seara sa adorm cu visele in cap si sa le fac o continuare.

Numai are rost, toti incearca sa-mi deschida ochii dar nimeni nu reuseste sau poate nimeni nu incearca prea mult:-??, nu m-am gandit la asta.
Ce frumos cand vezi doi adolescentii pe 49 de grade la umbra in miezul zile tinanduse strans in brate in statia de tramvai, chiar daca e cald vor sa simta iubirea celuilalt, si amndoi mor de cald si sunt epuizati dar nu-si dau drumul pentru ca capilul acela cu sageata in mana ia lovit pe amndoi cu foarte multe sageti.:X




ce aiurea. da sunt confuza, rau de tot.:|


T.I.M :">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu