joi, 5 august 2010

da, regret

  Poate ca am regrete, ca orice om, poate ca imi pare rau de ce am zis acum cateva zile, poate ca imi e dor ce de a fost, poate ca stiu ca am gresit dar totusi nu vreau sa recunosc, nu din rusine, nu, niciodata din rusine, poate din mandrie, poate din alte motive. Poate de multe ori imi e dor de acele imbratisari, de acele cuvinte frumoase si de aceal "te iubesc" spus de el atunci cand ma asteptam cel mai putin. Poate ca regret clipa cand ti-am zis ca voi pleca, si nu in alta tara sau in alte locuri, ci din inima ta. Da regret, regret totul, dar nu voi regreta niciodata ca exist, nu, asta niciodata. Da, stiu ma atasez foarte repede de orice persoana chiar daca imi face un rau sau bine.


Mi-e foame, ma duc sa manac, am un gol in stomac nu stiu de ce:-??
:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu