miercuri, 4 august 2010

sase, sase luni.

  Sase luni, da, s-au dus sase luni.
Mi-ai fost alaturi, a fost frumos, a fost putin dar frumos.
 Am incercat sa-ti spun mereu ca eu trec, eu nu voi ramane niciodata langa tine, nici o iubire nu e eterna, singura iubire gen "pana la adanci batraneti" e doar in povesti.
Incepem sa ne distantam sa ne certam din orice "caca", numai pot.
Da stiu iti dau dreptate, intotdeauna m-am gandit la mine, intotdeauna ai incercat sa ma ajui sa-mi rezolv eu problemele, si dupa sa ti le rezolvi tu, mersi.
Tu nu vezi, nu vezi lucrurile asa cu le vad eu, sau eu nu vad lucrurile asa cum le vezi tu, si-mi pare rau, imi pare rau, ca nu am fost la fel, sa gandim la fel, sa dam altora aceleasi sfaturi din propria exparianta, imi pare rau.
 Mi-e dor de prima luna in care eram amndoi topiti unul dupa celalalt dar cu timpul am inceput sa na obisnuim unul cu celalalt, si sa ne fie greu sa stam separati.
Totul la un momendat ia sfarsit, chiar si relatiile.
Dar numai pot.
 Traim si iubim in continuare.


Un comentariu:

  1. Prima iubire va ramane mereu printre amintirile noastre... acesta nu a fost un sfarsit , a fost un nou inceput. Noi nu vom sfarsi niciodata... :*

    Vei ramane mereu fata caruia i-am daruit aripile dragostei mele!! :x:x

    RăspundețiȘtergere