miercuri, 4 august 2010

RAHAT. INREBARI.

Un mare rahat frate.

N-am chef de nimic, poate doar de o tigare, de un pahar cu pepsi[reclama ascunsa, ar trebuii sa ma plateasta astia de la pepsi:))], ma rog, si am nevoie de o persoana, nu, nu de un iubit sau ceva de genu, o pesoana cu care sa vorbesc despre tot, am chef de o discuie lunga legata de niste cacaturi:|, nu dau example de cacaturi:)).

Vreau sa fiu senimentalaaa, sa pot spune "te iubesc" din suflet, n-am spuso niciodata din tot sufletul, oare exista vreo persoana care sa fiu spus din suflet asta? eu cred ca nu.
Acult Alb-Negru - fara sens=))

Am fost vreodata iubita???
Nu, nu de vreun iubit, de prieteni, oare am fost? nu cred.
Hmm, prieteni, niste oameni care te pot distruge din toate punctele de vedere. Aiurea.
Sti? sunt unele persoane care abea le cunosti, si in cateva minute, ore, luni, iti pot schimba viata total, maxiiim:)).

Oare mi-e frica de ceva? acum nu bag dealea "da mi-e frica, doar de Dumnezeu":)), da mi-e frica ca orice om, dar nu zic de ce mi-e frica, foarte putine persoane o stiu, dar pe langa asta, ma gandesc la clipa cand o sa ajung mare gen 30 si cv de ani, si poate familia mea se va duce, poate nu o sa am sot, poate nu o sa am familie, si pe langa asta poate nu o sa am nici prieteni, si o sa fiu singura. pff:)) mi-e frica.


Ohhh, cate intrebari sa mor:))), mai am o tona de intrebari, dar nu le stiu raspunsul.

:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu